5 Temmuz 2013 Cuma

"Bir kadının yüreği sırlarla dolu bir denizdir…


"Bir kadının yüreği sırlarla dolu bir denizdir…
Gerçek aşkı yaşadığına inanan ünlü yazar Emily Wilson, kocasının başka bir kadını ona tercih ettiğini öğrenince, hayal kırıklığına uğrar. Tüm bu olanlara rağmen yine de tek bir damla gözyaşı dökmez.
Büyük yengesi Bee, Mart ayını Bainbridge Adası’nda geçirmesi için onu davet eder. Emily ruhunda açılan yaraların iyileşmesi umuduyla, bu teklifi kabul eder.
Adanın mistik havasıyla huzuru yakalamaya çalışan Emily, 1943 yılında yazılmış kırmızı kadife kaplı bir günlük bulur. Bu günlük onu geçmişin tozlu sayfalarına hapsolan gerçek bir aşk hikâyesine ve altmış yıllık bir aile sırrına götürecektir…
Umudun, hüznün ve pişmanlığın bir arada işlendiği büyüleyici bir roman… İlk kitabı Mart Menekşeleri ile Library Journal En İyi Kitap Ödülü’ne layık görülen Sarah Jio, insan kalbinin, ne kadar hatalı olursa olsun sevdiklerimizi her zaman affedeceğini eşsiz bir dille anlatıyor. "

Altını çizdiğim sözler...

“Seninle gelemem çünkü bunu tek başına yapmaya ihtiyacın var.” Sözleri canımı sıkmıştı. Sonra söylemek istediklerini anlamam için gözlerimin içine baktı. “ Em, evliliğin bitti ama sen bir damla bile göz yaşı dökmüyorsun.”

Kalbim üzgün ve yalnız.
 Sadece seni özlüyorum sevgilim, sadece seni…

“Birkaç saat için, en azından boşanma evraklarını imzalayana kadar o hala benim kocamdı.Ancak evlendiğim adamın bir başkası için beni terk ediyor oluşunu bilip de bu koyu kahve gözlerin içine bakmak, gerçekten zordu.Biz bu duruma nasıl gelmiştik ?“

“Yerden bir taş alıp denize,olabildiğince uzağa atmaya çalıştım.Kahretsin.Neden hikayemiz böyle bitmek zorundaydı? Sonra başka bir taş daha aldım ve bağırarak onu da denize fırlattım.Yorgunluktan bir odun parçası zerine yığılana kadar bunu yapmaya devam ettim. Joel bu hale nasıl geldi? Ben nasıl böyle olabildim ? Her şeye rağmen, bir parçam onu tekrar istiyordu ve bu yüzden kendimden nefret ediyordum.”

" Hayat birine seni seviyorum demenin kararsızlığını yaşamak için çok kısadır .

Hiç yorum yok: