7 Temmuz 2012 Cumartesi

İlişkisi Olan Kadınlar Üç Gruba Ayrılır....


Yönetmenliğini Pascal Chaumeil,’in yaptığı romantik komedi konusundaki  Gönül Avcısı filminde, Alex, kız kardeşi ve eşi mutsuz olan çiftlerin ilişkilerini bozan bir şirket yaratmışlardır. Zengin insanlar kızını, yada kardeşini istemedikleri bi adamla evlenmeden önce onu vazgeçirmek için bu işi profesyonelce yapan Alex’i kiralarlar. Zengin bir çiçekçi adam kızının evlenmesine engel olmaları için Alex’i kiralar ve bunu  kiralar bunu sadece 10 gün içinde yapması ister. Birbirlerine mükemmel ve aşık gibi görünen çifti ayırmak ise oldukça zorlar Alex’i.

Alex;
“İlişkisi olan KADINLAR üç Gruba Ayrılır;

Mutlu Olanlar

Mutsuz Olduğunu bilmeyen

Mutsuz Olmadığını İtiraf Etmeyenler

Ben son gruptakiler için çalışıyorum. Biz o tür kadınlara yardımcı oluyoruz. Amacımız ilişkilerini bozmak, gözlerini açmak. Yöntemimiz baştan çıkarmak Ama dikkat! Aralarını bozarız ama kalplerini kırmayız.”

Evlenmeden önce tanıdığını sandığın adamdan son dakika ayrılabilirmisin? Kafası karışan kadınlar ayrılıyor. Hiç bilmedikleri yönleri görmek, duymadıklarını duymak, saklanan gizlenen herşey gözler önüne serildiğinde sırlar ortadan kalkınca ilişki güveni zedeleniyor. Evlenmeden önce mutlaka keyifle izlenmesi gereken bir film..


5 yorum:

DOREMİ dedi ki...

Bu ara film önerilerine gereksinimim var..iyi olur..:))listeye alayım hemen:))

Unknown dedi ki...

ne tür fimlerden hoşlanıyorsun bilmiyorum ama "içinde yaşadığım deri":) değişik konulu bir film onuda tavsiye ederim...

DOREMİ dedi ki...

Tam filmkolikler grubundayım dün önerin üzerine Gönül Avcısını izledim..içinde yaşadığım deri sanırım bir ay kadar önce izledim..:))Kaçmaz ve çok ilginç bir filmdi...sevdim:))

DOREMİ dedi ki...

Avrupa öncelikle de Fransız filmlerini severim:))

Unknown dedi ki...

Letters To Julie (JÜLİET’E MEKTUPLAR) bu da güzeldir..