7 Temmuz 2012 Cumartesi

Göz'ümü Seveyim...


Yakını görememe sorunum son zamanlarda bulanık görmeye dönmeye başlamasıyla haftalardır ertelediğim göz doktoruna çıkma olayını bugün nihayet gerçekleştirdim.

Eskiden göz doktoruna çıkınca harflerden oluşan yazıları okutup, eğer okumanda bi problem yoksa gözlük vermez damla yazıp gönderirdi. Özel hastaneye gidince bu sefer böyle olmadı. Recep Tayyip amca takdir ediyorum seni özellikle sağlık alanında yaptığın hizmetlerden dolayı..

Doktor derdime bi çare diye girdiğim Hastanede tuhaf tuhaf cihazlardan geçtim.. Önce dediler göz tansiyonuna bakacağız. Ölçüm odasına gidin. Makineye kafanı koy gözüne hava gelecek gözlerini kapatma…. Benim için bir işkenceydi.. Gözüme her hava geldiğinde kırpık gibi gözlerimi kırpmaktan bi hal oldum. Normalde bir kere geçmem gereken makineden üç kerede zorla geçtim.

Sonuçları aldım doktora gittim. Benim işim bilgisayarda grafik tasarımcısıyım. Artık yakını göremiyorum. Bilgisayarımın masaüstünde klasörleri ni bile göremiyorum. Üstelik kitap okuyamıyorum artık. Gözlerim kaşınıyor bulanıklaşıyor. Güneşe bakamıyorum.

Doktor dinledi  sanki bi sınav Allah’ım o kadar cihazdan geçtim yetmedi gibi başka cihazlarla da baktı. Bakmasına bakaktıkça renk attı.. Göz tansiyonun çok yüksek çıkmış. Normalde 20 olması gereken değer sende 24. Göz filmini çekelim. İyi tamam da 90 milyonluk film geldi bana 75 milyona indirimli haliyle..

Göz bebeklerim biraz daha büyüdü haliyle o parayı verdikten sonra göz tansiyonum kalır mı bende?

Film odasında film çekildi sonra saydam tabaka ölçüsü alındı. Doktor bu seferde saydam tabaka değeri normalde 550 sendeki 650 demezmi?

İlahi doktor bugün değerlerimin yüksek tavan yaptığı  bir gündeyim neden anlamıyorsun beni.. O cihazdan bu cihaza gönderip gözümü alışık olmadığı testlere sokuyorsun ki dedim içimden o duymadı..

Göz tansiyonu ne demek iyi mi kötü mü yani bu değerler ne şimdi? Göz tansiyonu iyi birşey değilmiş meğersem körlüğe kadar götürüyormuş.. “Saydam tabakandaki değer yüksek olduğu için göz tansiyonun değeri de ona bağlı olarak yüksek çıktı sanırım. Okumanda problem yok. Bilgisayar kullanırken 0.25 dinlendirici yazıyorum. Normalde kullanma sadece bilgisayar kullanırken tak. Gözünde alerji var. Onun içinde damla yazdım “dedi.

Reçetemi aldım çıktım.. Gözlerim hala bulanık.. Saydam tabakanın değerini ölçmek için bi damla damlattılar gözüme uyuşsun diye.. Aman Allah’ım neydi o.. Sanki gözlerim alkol alıp kafayı çekti.. Kendine gelemedi bi türlü..

Sorun çözüldü mü hayır.. Göz tansiyonu olmamasına sevindim o kadar para verdikten sonra.. Anlamıyorum şu göz doktorlarındaki okutma becerisini.. ya ben yakını göremiyorum diyorum adamlar odadaki en uzak duvara yazı koyup oku diyorlar.. İyide kardeşim ben zaten uzaktan okuyorum… Bide yakına koy bakalım… Nasıl akıl edemiyorlar bilmem.. O kadar Hipokrat yemini edersiniz hani herşey sağlık içindi?

6 ay sonra kontrole çağırdı beni aman doktor gözünü seveyim mümkünse görüşmeyelim…

Hiç yorum yok: